środa, 20 czerwca 2012

Zakończenie dołu czekoladowej tuniki

Dostałam od Was dużo e-maili z prośbą o wyjaśnienie , jak zrobiłam dół tuniki. Mam nadzieję, że to co napisałam będzie pomocne   :)                                                                                            Zakończenie dołu tuniki:
-dziesięć okrążeń ściegiem francuskim
-w dwóch kolejnych okrążeniach co drugie oczko robiłam dwa oczka z jednego, np. tak:     http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Mx-2a297zjA

-osiem okrążeń ściegiem dżersejowym prawym
-w dwóch kolejnych okrążeniach co drugie oczko przerabiałam dwa oczka razem na prawo
-sześć okrążeń ściegiem francuskim
-dwa okrążenia ściągaczem: jedno prawe/trzy lewe
-w kolejnym okrążeniu z prawego oczka robiłam dwa przez podniesienie nitki z niższego rzędu, w ten sposób dodawałam oczka przez sześć kolejnych okrążeń  aż powstał ściągacz siedem prawych/trzy lewe(jeśli używacie grubszej nitki można zrobić mniej oczek prawych, np. pięć prawych/trzy lewe)
-blokowałam tunikę na manekinie lekko naciągając dolny ściągacz i przypinając szpilkami aby powstała ząbkowana plisa

Miłego dziergania:)))

3 komentarze: