środa, 20 czerwca 2012

Minął rok...

...od momentu, kiedy postanowiłam "zaistnieć w sieci":P :))). Jak na razie bardzo się cieszę, że tak uczyniłam, podoba mi się mój blog, poznałam wielu świetnych ludzi - co prawda wirtualnie póki co, ale nigdy nic nie wiadomo...No i bardzo dużo się nauczyłam, z czego się niezmiernie cieszę, i mam zamiar nadal zgłębiać tajniki "dziania", bo tak mnie ta pasja pochłonęła, że nie umiem już bez drutków normalnie funkcjonować. Pozdrawiam Wszystkich cieplutko (upalnie wręcz:)), dzięki że zaglądacie, mam nadzieję, że czas, który tu spędzacie, nie będzie czasem straconym...

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! A tort będzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)) Moje gratulacje :)) Życzę wytrwałości i jak najwięcej wpisów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,a w sprawie wpisów będę się starać:))

      Usuń
  3. To była bardzo trafna decyzja z tym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, gratuluję rocznicy i życzę jeszcze takich wielu. Cieszę się że jesteś, miło mi tutaj wpadać i nacieszyć oczy pięknymi pracami. Tak trzymaj kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję bardzo, uwielbiam to moje dziergolenie, a tak miłe słowa dodają skrzydeł :))) ..też się cieszę, że tu jestem...

      Usuń
  5. gratulacje z okazji roczku
    dobrze, że jesteś i pokazujesz piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń