poniedziałek, 4 lipca 2016

Ziołowy Ogród...

Jeśli mieliście już do czynienia z Mirellą z Włóczek Warmii , to właściwie nie muszę dodawać nic więcej...paleta kolorów i sposób farbowania jest rozpoznawalny na kilometr ;-) Zauroczona tą włóczką (myślę, że nie tylko ja), zapragnęłam zrobić z niej sweterek, odłożyłam wszystkie projekty, chwyciłam za druty (nr 2,5 ) i zawzięcie działam przez minione dwa tygodnie, nie przeszkadzał mi brak czasu, sterta papierów ( himalaje się uzbierały na biurku), straszny upał, ani inne przeciwności losu... w końcu przerobiłam,całe 8 motków i jestem bardzo zadowolona :-) ze swetra i siebie też -)








23 komentarze:

  1. Jak ty to robisz, że u ciebie wszystko równiutkie jak spod maszyny? Świetny sweter:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle perfekcyjne wykonanie.Świetny. Zaintrygowało mnie piękne wykończenie brzegu:)Aniu, zaczynam podejrzewać, że Ty masz tylko jeden rozmiar drutów
    ( 2,5);)). Oczywiście nieustająco Cię podziwiam za dzierganie takich dużych projektów tymi cieniznami i za efekty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi powiedzmy, że mam kilka rozmiarów, które oscylują wokół 2,5 ;-) Dzięki za miłe słowo :-)

      Usuń
  3. Perfekcja w każdym oczku! Mnie też zauroczyła Mirella dlatego zdobyłam trzy kolory ale na razie wszystko jest w motkach☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweter:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie będę oryginalna - śliczny sweter,
    pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest przepiękny-perfekcyjne wykonanie i cudowna,mięciutka włóczka dały wspaniały efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny sweterek :-) Piękna niteczka - cudnie wygląda w tym projekcie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, czy to taka konstrukcja krótszy przód? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja jestem zauroczona, jak wszyscy tu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór,piękne wykonanie. Gdzie się można nauczyć tak pięknie wyrabiać rękaw z główką? Ciągle stosuje raglan w moich udziergach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry :) a ja chciałam uprzejmie zapytać, czy to było 8 motków 50 gramowych? Bo na początku tylko takie były we Włóczkach Warmii. Teraz są 100 gramowe, ale tutaj wygląda mi na max 400 gram. Nie mylę się? Sweter piękny, jak wszystko co wychodzi spod Pani rąk :) Pozdrawiam serdecznie - Joanna Pers

    OdpowiedzUsuń
  12. i really likes your blog!
    You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń