środa, 5 czerwca 2013

Bamboo fine

W zasadzie to średnio lubię dziergać sweterki, wolę chusty. Zdecydowanie. A bambus czekał na swój debiut prawie rok, "widziałam" go tylko jako sweterek, a właściwie letnią bluzeczkę i oto jest:




Fotki robiłam przed blokowaniem, więc informacje czy się rozciągnął i ewentualnie jak dużo będą jutro, postaram się  też zrobić więcej zdjęć, dziś niestety już jest ciemno.
Bardzo przyjemnie się dziergało, mam ochotę na dłuższą przygodę z bambusem :-))
Zużyłam 2 motki i odrobinę z trzeciego (tyle co na dolny ściągacz), druty KP metalowe nr 2,5, wzór, a właściwie jego brak to mój pomysł własny:)

12 komentarzy:

  1. Aniu bluzeczka cud miód ultra malina
    ciekawa jestem ,jeśli chodzi o to rozciąganie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bluzeczka. No i ta Twoja perfekcja.....Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli tak równo wyglądają twoje oczka przed blokowaniem to ja się chyba muszę w buszu zaszyć...
    Śliczna, klasyczna bluzeczka w boskim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzeczka w cudnym, letnim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak cudnie równiutko wydziergany.... masz chyba "maszynę w rękach", pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek. Też się wzięłam za bambusa, ale prułam już 3 razy bo mimo odmierzenia próbki coś poszło nie tak i był za szeroki :(

    Czekam z nieciepliwością na update o rozciąganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu-mam wrażenie ,że robiłaś na maszynie-tak pięknie i równo.Pozdrawiam figosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudna bluzeczka.Mam z bambusa letnie wdzianko i jest ok.Nie rozciągnęło się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, u Ciebie wszystko dopracowane do ostatniego szczegółu.
    Bluzeczka urocza. Czekałam na Twoje uwagi o bambusowej niteczce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, u Ciebie wszystko dopracowane do ostatniego szczegółu.
    Bluzeczka urocza. Czekałam na Twoje uwagi o bambusowej niteczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze to dzieło,ale dopracoowana podziwiam jak zwykle Kaju

    OdpowiedzUsuń