środa, 15 lipca 2015

No rush...

Tak właśnie dziergałam tę chustę - spokojnie, bez pośpiechu, pełen relaks i czysta przyjemność, sama nie wiem, kiedy właściwie ją zrobiłam...w sumie garterem to można dziergać zawsze i w każdych okolicznościach, przed tv, w samochodzie,w piaskownicy, na placu zabaw...Wystarczy, że podam Wam rodzaj włóczek, a same przyznacie, że tylko siedzieć i dziergać:-) Otóż Manos lace przerabiany podwójnie (część beżowa) oraz także przerabiane razem Silky Merino Lace z Zagrody i Alpaka Lace Cascade (część w kolorze ecru). Przyznacie, że można wpaść po uszy na długie godziny...Oczywiście dziergałam na KP 2,5, ale tego to już chyba nie będę więcej pisać..;-) Wyszło tak:












33 komentarze:

  1. jest idealna :) jeśli chodzi o włóczki ja zakochałam się w alpace , wakacyjne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, co tu komentować?Inaczej niż ; śliczna - nie da się:)Pozdrawiam. Mnie się baaardzo podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludwiczko:) Miło bardzo to słyszeć ;-)

      Usuń
  3. Padam na kolana
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och aż tak? Dzięki bardzo:) to na prawdę prosta chusteczka:)

      Usuń
    2. I właśnie w tej prostocie tkwi cała jej elegancja
      pozdrawiam i czekam na kolejne cuda

      Usuń
  4. Cudny kolor i wzór. Całość wygląda bardzo elegancko. Zazdroszczę zacięcia do dzierżawa na takich cieniutkich drutach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) uwielbiam te cieniaski, właściwie na innych dziergam sporadycznie i raczej niechętnie, te mi jakoś tak leżą:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Przepiękna chusta w doskonałych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle mogę powzdychać z zachwytem :) Cudna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja po prostu bardzo lubię dziergać...

      Usuń
  8. No cóż, powtórzę to, co już wcześniej poprzedniczki napisały - cudna, perfekcyjna, elegancka itd.......

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta śliczna, ten border taki misterny i jak cierpliwie pewnie zblokowany. Podziwiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) blokowanie to podstawa, trzeba czekać, aż dobrze wyschnie a potem tylko cieszyć się z noszenia:) pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Jest piękna, jak ty to blokujesz, ze tak idealnie ci wychodzą twoje chusty? Zdjęcia również wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Izo:) blokowanie jest bardzo proste, duży materac i wszystkie szpilki jakie są w domu...pozdrawiam:)

      Usuń
  11. I wzór wspaniały i kolory takie wyważone, elegancko stonowane - przepiękna chusta :). Przez jakiś czas zachwycałam się chustami w skomplikowane, barokowo-kwieciste ażury, a ostatnio jestem fanką takich właśnie prostych, dyskretnie ozdobionych projektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu też przechodziłam ten proces, podobało mi się wszystko co kwiecisto-koronkow-barokowe, teraz wolę zdecydowanie bardziej stonowane projekty, co chyba widać:) pozdrawiam:)

      Usuń
  12. jak zwykle u Ciebie Aniu: pięknie, elegancko, perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesoooooooo..... piękna, kolejne cudo :) Jesteś mistrzynią w tworzeniu piękna chuścianego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) chuściarą już chyba pozostanę na zawsze...i bardzo mnie to cieszy:)))

      Usuń
  14. Chusta piękna, a czy to jest jakiś konkretny wzór jeśli można wiedzieć czy własność twórcza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczna ta chusta, aż trudno oczy oderwać i kusi do zrobienia takiej;-)
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, dziergam Eden, już wiem jaka będzie następna:) o ile oczywiście będzie wzór w j.polskim:)

    OdpowiedzUsuń