sobota, 1 listopada 2014

Czapki dwie...

...bo listopad, bo zimno (w sumie niezbyt), bo zaraz się zima prawdziwa zacznie, bo to fajny przerywnik między swetrami...
Limonkowa to  Paravel Hat ( oczywiście coś tam pokombinowałam we wzorze ), włóczka Alpaka Drops , nieco ponad motek, druty KP nr 2,0.
Czerwoną zrobiłam z tej wełny Mondiala, pierwszy raz wykorzystałam tą włóczkę, wrażenia bardzo pozytywne - miękka, miła, delikatna, nieznacznie  rozciąga się w praniu, doskonała na czapki. Wzór to Alaska Love Dropsa, dziergałam na 3,0, poszło dokładnie  2 moteczki.



14 komentarzy:

  1. Czapki super! Fason, który bardzo lubię i do tego fantastyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona skradła moje serce. Druga jest równie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki są przeurocze! Limonkowa jest cuuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na pierwszym miejscu zielona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Limonkowa jest the best !!! Cudowna, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór limonkowej bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam pomysłów na czapki :) Dziękuję za inspirację i przykład perfekcyjnej robótki...jak zwykle, bez zarzutu :) Obie czapeczki super!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne czapki, nie przeladowane szczegolami, swietny fason! szczegolnie tej pierwszej wzor mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Moją uwagę przyciąga zielona jednak, bo Alaskę robiłam :)
    A bierzesz udział w czapkowym wyzwaniu (12 czapek w 12 miesięcy)?
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe czapki - cudne wzory i kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne czapki, fajny pomysł z tą akcją. Chyba też do Was dołączę! Obie piękne ale bardzo lubię wszystko co zielone więc jak dla mnie piękniejsza ta pierwsza.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń