poniedziałek, 25 kwietnia 2016

RedD

     Jedną z zalet dziergania i pokazywania "światu" swoich udziergów jest to, że mamy możliwość nawiązania kontaktu z fajnymi ludźmi, którzy podzielają i  rozumieją naszą pasję (prawda Gosiu:-)))))) ? ), a już niesamowite jest dla mnie to, że siedząc sobie w ogródku piszę ze znajomymi z Florydy, Los Angeles, czy Nowego Jorku, oczywiście  moje dzieci już nie widzą w tym absolutnie nic niesamowitego bo cóż to takiego dziwnego??? smartfon zwykły wystarczy ;-) no cóż, nie pozostaje nic innego jak próbować nadążać...
       Dzięki nadążaniu właśnie poznałam kolejnych uzdolnionych i zakręconych na punkcie włóczek, kolorów itp, ludzi i dzięki współpracy z Frabjous Fibers powstała taka chusta - propozycja dla tych, co lubią się omotać tak konkretniej. Wzór będzie wkrótce :-)








23 komentarze:

  1. Piękna chusta! I kolor i wzór cudnie współgrają ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu:-) włóczka jest obłędna, jedna z najwspanialszych, z jakich dane mi było dziergać :-)

      Usuń
  2. Piekna.Bardzo ładny kolor a wzór ciekawy i piekne wykonanie.
    Gratulacje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dech zapierająca Aniu! Brawo! Oby tych pozytywnie zakręconych na punkcie włóczek i chętnych do współpracy z Tobą była kolejka niekończąca się.. czekam niecierpliwie na wzór! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :-) od Ciebie takie słowo to miodzik na moje serduszko :-)

      Usuń
  4. Piękniasta i w cudownym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ! Cudny wzór i śliczny kolor - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :-) kolor jest piękny rzeczywiście, ale trudny do uchwycenia, niemniej starałam się :-)

      Usuń
  6. Aniu - śliczna :) pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, jak zwykle pięknie i perfekcyjnie! Kontakty dziewiarskie bezcenne. Ja już liczę dni do spotkania z naszą Gosią- swoją drogą szkoda,że ma do nas tak daleko!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Gabrysiu :-) też żałuję, że tak daleko do bratniej duszy :-) ale następnym razem już Jej nie daruję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu. Kolejny piękny projekt, o wykonaniu nie wspomnę:), bo u Ciebie perfekcja to standard. Mam ochotę na taką konkretniejszą chustę, więc czekam na wzór. A to "kurczenie się świata" nieustannie mnie zadziwia. Dla młodego pokolenia to nic nadzwyczajnego, bo oni już w tym wyrośli i nawet chyba nie bardzo są w stanie wyobrazić sobie zamawianie rozmów telefonicznych i często długie oczekiwanie na połączenie. A kontakty zagraniczne to co najwyżej listowne z koleżanką z dawnego ZSRR:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny projekt!!! każde słowo to mało by wyrazić jak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta, a włóczka faktycznie pięknie wygląda na zdjęciach, na żywo pewnie robi większe wrażenie :)Też czekam na wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, jak wszystkie Twoje chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta piękna :)
    kiedy będzie wzór? (mam nadzieję ,że po polsku ):)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest przepiękna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, jak zwykle świetny projekt, cóż rzec-oczarował mnie :)
    Siedzę z poranną kawą i delektuję się tym co dziewiarki stworzyły jak mnie nie było w necie, ale się dzieje, już mnie korci do drutów tylko czasu brak i na rower bym chciała by do Ciebie Aniu śmignąć choć na chwilkę... i główkuję jak to wszystko pogodzić i dochodzę do wniosku, że priorytety i dobra organizacja, a tu leń się odzywa z tyłu głowy ... ozdrawiam Jadwinia/Jadzia z Nałeczowa

    OdpowiedzUsuń